SEO kursus teori og praktik med en fiktiv hjemmeside – 3 dage
SEO, SEO, SEO… Når du har en webshop eller en hjemmeside, som man gerne vil have folk skal finde, så er du nødt til at tænke SEO. Det er måden du får dine kunder ind på din hjemmeside, måden de finder dine produkter og derved sikrer dig et salg.
Der er mange måder man kan optimere en hjemmeside/webshop på og ofte kan det være en jungle, hvor man skal starte og hvor man skal slutte. På kurset lærer du om:
- Title og description på sider/produkter
- H1-, H2- og H3-overskrifter
- Navne på billeder og alt tags
- Intern linkstruktur og titles herpå
- URL-struktur
- Eksterne links
- Bouncerate/Usabillity
- Søgeord
- Alderen på websitet og historikken
- SEO og sociale medier
- Tekster
- Ekstern indhold
- Kvaliteten af indhold, artikler m.m.
- On-page SEO
- Off-page SEO
- Sekundær SEO teknik
- Gratis SEO vs. købe SEO
- Hastigheden
- Domænenavn og Tld.
- og meget mere
På dette kursus behøver du ikke at have din egen hjemmeside. Det vi gør her er, at vi laver en fiktiv hjemmeside med det indhold, som vil være relevant for dig og som du derved vil kunne arbejde med på kurset. Dette bliver gjort inden kursets start af underviseren.
Pris: 6995 kr.
Inden undervisning har vi en samtale enten på e-mail eller telefon, hvor jeg skal høre lidt om virksomheden og hvad I har brug for og vi snakker om det praktiske i forbindelse med undervisningen.