Kundehåndtering – Vi kan ikke undvære vores kunder
Når man har en virksomhed, så er man afhængig af sine kunder. Det bedste er de kunder, der er loyale og kommer igen og igen. Man vil møde kunder som bliver utilfredse og i nogle tilfælde kan blive meget ubehagelige.
Hvordan håndterer man dem som virksomhed ?
Ofte handler det om forventningsafstemning og den rette kommunikation og så er der den helt store deal breaker prisen for arbejdet, som ofte kan få sindet helt i kog.
Hvordan passer man på sine gode kunder, hvor langt vil man strække sig, vil man give rabat af sig selv. Det er nogle at de spørgsmål, man må stille sig selv.
Har du ansatte i virksomheden, så er det vigtigt at de ved hvad de må tilbyde kunder, uden at skulle spørge først.
Hvad gør man når en kunde er blevet sur, du har lavet et stykke arbejde og de vil ikke betale. Hvordan håndterer du dem på en ordentlig måde ?
Har du tænkt over alt dette ? Er svaret nej, så er det måske en god ide at kontakte mig.
Jeg tilbyder telefonisk sparring og personlige møder. Jeg foretrækker at det første møde er personligt, for at vi kan snakke dybere omkring det med kundehåndtering og hvad du/I allerede gør.
Telefoniske møder koster 250 kr. i timen inkl. moms
Personlige møder koster 350 kr i timen inkl. moms
Du betaler kun for den tid jeg bruger.
Har dette interesse? Så kontakt mig og lad os komme i gang.